piątek, 13 kwietnia 2012

In your eyes I see the eyes of somebody I knew before,
long long ago...

Czy naprawdę tylko mi się podoba? Czy rzeczywiście nie znam się...?

No cóż... dla jednych to dziewczę nie ma głosu, nie ma talentu... a mnie kompletnie zaczarowała, pochłonęła. Do tego wybrała genialną piosenkę (Miike Snow "Animal", w wersji nagranej przez Sky Ferreira, od której to zresztą ma o wiele ładniejszy głos!).
Nie mogę sobie wybić tego kawałka z głowy, w tym właśnie oto wykonaniu...



I chciałam jeszcze dodać, że właśnie dlatego z ciekawością śledzę programy muzyczne, zwłaszcza ich początkowe etapy (bo potem to nudno się robi) - żeby móc odkryć takie cudeńka...

3 komentarze:

  1. mnie też oczarowała :)
    pięknie wykonała ta piosenkę...

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to wykonanie jest super :) Lubię takie miekkie głosy...fajnie się ich słucha

    OdpowiedzUsuń
  3. No ale z programu odpadła... szkoda, bo chętnie bym jej jeszcze posłuchała, ale miejmy nadzieję, że ktoś ją "wyłowi" i pomoże nagrać płytę :)

    OdpowiedzUsuń